Thursday, October 6, 2016

Komponente Van Die Opleiding Strategie

'N kragtige merk strategie kombineer die logika en die magie wat n mengsel van rasionele en emosionele elemente wat saam, kombineer om 'n merk betrokkenheid, verbondenheid, onderskeiding gee en fokus. Ons praat baie deesdae oor die behoefte om 'n merk te posisioneer bo redelike twyfel en deur wat ek bedoel soek na merk prestasie en potensiaal op meer as net logiese gronde posisioneer dit in so 'n wyse dat dit 'n beroep op kliënte eerder as om net homself te rasionaliseer om hulle . Om dit te doen, daar is altyd 7 komponente Ek kyk in 'n merk strategie: 1. Resonansie hoe sal mense reageer Brands nodig het om 'n emosionele reaksie ontlok. So, wat is die emosie wat hier s gegenereer en hoe intens is dit maak dit aan behoeftes mense se praat op 'n manier wat persoonlike, relevante en wonderlike 2. Resilience voel hoe sterk is die strategie mededingend Is dit regtig die kompetisie iets na te dink gee en reageer op Maak dit voor-voet dit in die mark Indien nie, dit is gallery. Net so belangrik is, vir die herstel van handelsmerke, beteken dit merk 'n duidelike pad terug en 'n sterk pad vorentoe 3. Resultate watter verskil sal dit maak Hoe sal dit die onderste lyn te verander, by te dra tot die maatskappy se strategie, verdien sy hou, is dit aan die gang te maak sy getalle en as dit kom nie t maak die getalle aanvanklik, waar is die Plan B in die strategie op te los dat 4. Resolusie hoe sal die nuwe strategie opzweren mense van binne-uit Is dit inspirerende Is dit in lyn te bring met die visie en die doel is dit bring fokus en motivering om die gesprekke wat plaasvind intern is dit vierkantig en redelik sê ons het gehoor dat jy aan interne belanghebbendes wat geraadpleeg is beteken dit gee toestemming 5. Straling sal dit versprei is die idees in hierdie strategie in staat groot mobiliteit sal hulle kry mense praat sal hulle beweeg die handelsmerk buite die grense van waar hy hom nou bevind Is daar 'n storie ingesluit binne die strategie wat mense regtig sal wil hoor. 6. Herdefiniëring is dit radikaal Het dit strek Sal dit maak mense sweet (in 'n goeie manier) Is dit ontwrigtende genoeg om die mededingende merkers herstel Of is dit net herrangskik die ligstoelen Wat nuanses dit opschommelen Wat nuwe hoeke oor die sake doen dit dek Hoe uitbundig dit uit te daag die status quo 7. Erkenning doen dit nog steeds die handelsmerk se DNA Ten spyte van alles wat s voorgestel, alles wat s uitgedaag, beteken dit nog steeds voel soos 'n herhaling van die merk kliënte weet Is daar genoeg hier vir hulle om te erken en genoeg hier vir hulle om opgewonde Dit kan 'n uitbreiding of 'n uitbreiding, 'n verskuiwing of 'n versterking maar die verbinding punte moet nog daar wees en die vertrek absoluut nodig om te gaan na 'n beter plek te maak vir kliënte te kry (wat beteken daar is nog steeds duidelik vergelyking punte met wat dit was). Brandmerk strategie Visa is 'n diens van die Blake Projek. 'N Strategiese merk Consultancy wat spesialiseer in Brand Navorsing, merk strategie, Brand Licensing en Brand Onderwys Porter se Waardeketting 'n goed onderhou ketting help jou besigheid te meer vlot te laat verloop. Hoe jou organisasie te skep waarde Hoe kan jy besigheid insette te verander in 'n besigheids uitgange in so 'n manier dat hulle 'n groter waarde is as die oorspronklike koste van die skep van die uitgange Dit isnt net 'n droë vraag: dit SA saak van fundamentele belang vir maatskappye, omdat dit die ekonomiese logika van die rede waarom die organisasie bestaan ​​in die eerste plek. Vervaardiging van maatskappye te skep waarde deur die verkryging van grondstowwe en die gebruik van hulle om iets nuttigs te produseer. Kleinhandelaars bring saam 'n verskeidenheid van produkte en stel hulle in 'n manier wat gerieflik om kliënte S, soms deur dienste soos gepas kamers of persoonlike shopper advies. En versekeringsmaatskappye bied beleid om kliënte wat onderskryf word deur groter re-versekeringspolisse. Hier, weer hulle verpakking hierdie groter beleid in 'n kliënt-vriendelike manier, en die verspreiding daarvan onder 'n massa gehoor. Die waarde wat s geskep en gevang deur 'n maatskappy is die winsmarge: waarde wat geskep en gevang koste van die skep wat waarde Marge Hoe meer waarde 'n organisasie skep, hoe meer winsgewend dit is geneig om te wees. En as jy meer waarde te lewer aan jou kliënte, bou jy mededingende voordeel. Verstaan ​​hoe jou maatskappy skep waarde, en soek na maniere om meer waarde toe te voeg, is kritieke elemente in die ontwikkeling van 'n mededingende strategie. Michael Porter bespreek dit in sy invloedryke 1985 boek mededingende voordeel, waarin hy nie eers die konsep van die waardeketting bekendgestel. A waardeketting is 'n versameling van aktiwiteite wat 'n organisasie voer om waarde vir sy kliënte te skep. Porter voorgestel dat 'n algemene doel waardeketting wat maatskappye kan gebruik om al hul aktiwiteite te ondersoek, en sien hoe hulle weer verbind. Die wyse waarop waardeketting aktiwiteite uitgevoer word bepaal koste en raak winste, sodat hierdie hulpmiddel kan jou help om die bronne van waarde te verstaan ​​vir jou organisasie. Elemente in Porter se Waardeketting Eerder as om te kyk na departemente of rekeningkundige koste tipes, Porter se Waardeketting fokus op stelsels, en hoe insette verander in die gekoop deur verbruikers uitgange. Die gebruik van hierdie siening, Porter beskryf 'n ketting van aktiwiteite vir alle besighede, en hy het hulle verdeel in primêre en ondersteuning aktiwiteite, soos hieronder getoon. Primêre aktiwiteite Primêre aktiwiteite verband hou direk na die fisiese skepping, verkoop, onderhoud en ondersteuning van 'n produk of diens. Dit bestaan ​​uit die volgende: inkomende logistiek Dit is al die prosesse wat verband hou met die ontvangs van, berging en verspreiding van insette intern. Jou verskaffer verhoudings is 'n belangrike faktor in die skep van waarde hier. Bedrywighede Dit is die transformasie aktiwiteite wat insette te verander in uitsette wat aan klante verkoop. Hier, jou operasionele stelsels te skep waarde. Uitgaande logistiek Hierdie aktiwiteite lewer jou produk of diens aan jou kliënte. Dit is dinge soos versameling, bewaring en verspreiding stelsels, en hulle kan intern of ekstern tot jou organisasie wees. Bemarking en verkope Dit is die prosesse wat jy gebruik om kliënte te oorreed om te koop van jou in plaas van jou mededingers. Die voordele wat jy aanbied, en hoe goed jy hulle kommunikeer, is bronne van waarde hier. Diens Dit is die aktiwiteite wat verband hou met die handhawing van die waarde van jou produk of diens aan jou kliënte, sodra dit is al gekoop. Ondersteuningsaktiwiteite Hierdie aktiwiteite ondersteun die primêre funksies hierbo. In ons diagram, die stippellyne toon dat elke ondersteuning, of sekondêre, aktiwiteit 'n rol kan speel in elke primêre aktiwiteit. Byvoorbeeld, verkryging ondersteun bedrywighede met sekere aktiwiteite, maar dit ondersteun ook bemarking en verkope met ander aktiwiteite. Verkryging (aankoop) Dit is wat die organisasie doen om die hulpbronne wat dit nodig het om te werk te kry. Dit sluit in die vind van verskaffers en onderhandel die beste pryse. Menslike hulpbronbestuur Dit is hoe goed 'n maatskappy rekrute, huur, treine, motiveer, belonings, en behou sy werkers. Mense is 'n belangrike bron van waarde, sodat besighede 'n duidelike voordeel met 'n goeie HR praktyke kan skep. Tegnologiese ontwikkeling Hierdie aktiwiteite het betrekking op die bestuur en verwerking van inligting, sowel as die beskerming van 'n maatskappy se kennisbasis. Vermindering van inligtingstegnologie koste, bly huidige met tegnologiese vooruitgang, en die handhawing van tegniese uitmuntendheid is bronne van waardeskepping. Infrastruktuur Dit is 'n maatskappy se steunstelsels, en die funksies wat toelaat dat dit die daaglikse bedrywighede in stand te hou. Rekeningkunde, wetlike, administratiewe en algemene bestuur is voorbeelde van die nodige infrastruktuur wat besighede kan gebruik tot hulle voordeel. Maatskappye gebruik hierdie primêre en ondersteuning aktiwiteite as boustene om 'n waardevolle produk of diens te skep. Die gebruik van Porter se waardeketting om te identifiseer en te verstaan ​​jou maatskappy se waardeketting, soos volg te werk. Stap 1 Identifiseer subactivities vir elke primêre aktiwiteit vir elke primêre aktiwiteit, bepaal watter spesifieke subactivities skep waarde. Daar is drie verskillende tipes subactivities: Direkte aktiwiteite te skep waarde deur hulself. Byvoorbeeld, in 'n boek uitgewer se bemarking en verkope aktiwiteit, direkte subactivities sluit die maak van verkope oproepe na boekwinkels, advertensies, en verkoop aanlyn. Indirekte aktiwiteite toelaat direkte aktiwiteite glad te laat verloop. Vir die uitgewer se verkope en bemarking aktiwiteit, sluit indirekte subactivities bestuur van die verkope van krag en rekordhouding kliënt. Gehalteversekeringsaktiwiteite verseker dat direkte en indirekte aktiwiteite aan die nodige standaarde. Vir die uitgewer se verkope en bemarking aktiwiteit, kan dit sluit in proeflees en redigering advertensies. Stap 2 Identifiseer subactivities vir elke ondersteuning aktiwiteit. Vir elk van die Menslike Hulpbronbestuur, tegnologie-ontwikkeling en ondersteuning Verkryging aktiwiteite, bepaal die subactivities wat waarde in elke primêre aktiwiteit te skep. Byvoorbeeld, kyk hoe menslike hulpbronbestuur waarde toevoeg tot inkomende logistiek, bedrywighede, uitgaande logistiek, en so aan. Soos in Stap 1, kyk vir direkte, indirekte, en gehalteversekering subactivities. Identifiseer dan die verskillende waarde-skep subactivities in jou maatskappy se infrastruktuur. Dit sal oor die algemeen wees kruis-funksionele aard, eerder as om spesifiek vir elke primêre aktiwiteit. Weereens, kyk vir direkte, indirekte, en gehalteversekering aktiwiteite. Stap 3 Identifiseer skakels Vind die verbindings tussen al die waarde aktiwiteite jy vyf geïdentifiseer. Dit sal tyd neem, maar die skakels is die sleutel tot die verhoging van mededingende voordeel van die waardeketting raamwerk. Byvoorbeeld, daar is 'n verband tussen die ontwikkeling van die verkope van krag ( 'n HR belegging) en verkoopsvolumes. Daar is nog 'n skakel tussen orde omkeertye, en diens oproepe van gefrustreerde kliënte wag vir aflewerings. Dit vind van hierdie artikel Nuttige Jy kan 'n ander 128 strategie vaardighede aan te leer, soos hierdie, deur by die Mind Tools Club. Stap 4 soek na geleenthede om waarde Review verhoog elk van die subactivities en skakels wat jy vyf geïdentifiseer, en dink oor hoe jy kan verander of verbeter dit om die waarde wat jy aan te bied aan kliënte te maksimeer (kliënte ondersteuning aktiwiteite kan interne sowel as eksterne) . Wenk 1: Jou organisasie se waardeketting moet sy algehele generiese sakestrategieë weerspieël. So, wanneer jy moet besluit hoe om jou waardeketting te verbeter, word duidelik oor of jy weer probeer om jouself te onderskei van jou mededingers of bloot 'n laer koste basis. Wenk 2: Jy sal onvermydelik eindig met 'n groot lys van veranderinge. Sien ons artikel oor prioritisering as jy weer sukkel om die belangrikste veranderinge kies om te maak. Wenk 3: Dit lyk op die idee van 'n waardeketting van 'n breë, organisatoriese oogpunt. Ons afsonderlike artikel oor waardeketting analise neem verskillende blik op hierdie onderwerp, en maak gebruik van 'n benadering wat ook nuttig by 'n span of individuele vlak. Klik hier om dit te verken. Sleutelpunte Porter se waardeketting 'n nuttige strategiese beheer instrument. Dit werk deur die breek aktiwiteite 'n organisasie se af na strategies relevante stukke, sodat jy 'n voller prentjie van die kostedrywers en bronne van differensiasie kan sien, en dan veranderinge aan te bring gepas. Hierdie webwerf leer jou die vaardighede wat jy nodig het vir 'n gelukkige en suksesvolle loopbaan en dit is net een van baie instrumente en hulpbronne wat jy hier sal vind by Mind Tools. Teken in op ons gratis nuusbrief. of saam met die Mind Tools Club en regtig belasten jou loopbaan Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, Julie 21. Oor 'n maand gelede Midgie geskryf Hi Eriwinom, Dankie dat jy jou gedagtes. Inderdaad in vandag se wêreld, is meer maatskappye direk te kommunikeer met kliënte en verskaffers om hul insette en idees te soek. Alle in die lig van die toevoeging van meer waarde. Midgie Mind Tools span Oor 'n maand gelede Eriwinom geskryf Porter se waardeketting fokus op stelsels en kliënte is tangensiaal aan die proses. Ek is van mening dat sy idees nie gehou samewerking met kliënte en verskaffers veral deesdae wanneer alles is gefokus op die sosiale media oor 'n maand gelede Michele geskryf Jou vrae klink soos hulle sou maak vir 'n groot opdrag by die skool. Op grond van jou begrip van Porter se Waardeketting konsep in hierdie artikel beskryf, hoe sou jy reageer op die vrae Hoe gaan dit met ander, wat is jou gedagtes Michele Mind Tools Team Team-aktiwiteite Toolkit aanbod te kry 'n gratis kopie van ons span-aktiwiteite Toolkit. wanneer jy aansluit by die Mind Tools Club voor middernag, 21 Julie Calling All L D Bestuurders Vul jou LMS met 1000 bestuur en leierskap ontwikkeling hulpbronne met Mind Tools Korporatiewe. MSG STUDIEGIDS aflaai 9 GRATIS Powerpoint aanbiedings komponente van 'n strategie Verklaring Die strategie verklaring van 'n firma stel aktiwiteite van die firma se vir die komende jaar. Die belangrikste bestanddele van 'n strategiese verklaring is soos volg: Strategiese Voorneme 'n Organisasie se visie. Dit motiveer die mense. Dit verduidelik die visie van die visie van die maatskappy. Strategiese oogmerk help bestuur om te beklemtoon en te konsentreer op die prioriteite. Strategiese oogmerk is, niks anders as die beïnvloeding van 'n organisasie se bekwaamhede beheer om maksimum waarde. Strategiese oogmerk sluit regie organisasie en die gebruik van die opset om direkte toewysing van hulpbronne. Strategiese bedoeling verskil van strategiese passing op 'n manier dat terwyl strategiese passing handel oor die harmonisering van beskikbare hulpbronne en potensiaal om die eksterne omgewing, strategiese bedoeling beklemtoon op die bou van nuwe hulpbronne en potensiaal ten einde te skep en uit te buit toekomstige geleenthede. Missiestelling missiestelling is die verklaring van die rol waardeur 'n organisasie van voorneme is om te dien dit se belanghebbendes. Dit beskryf waarom 'n organisasie werksaam is en dus bied 'n raamwerk waarbinne strategieë geformuleer. Dit beskryf wat die organisasie doen (maw teenwoordig vermoëns), wat al dien dit (dit wil sê belanghebbendes) en wat maak 'n organisasie unieke (maw rede vir bestaan). 'N missiestelling onderskei 'n organisasie van ander deur te verduidelik sy breë omvang van die aktiwiteite, sy produkte en tegnologie wat gebruik word om sy doelstellings en doelwitte te bereik. Daar word gepraat oor 'n organisasie missie verklarings altyd bestaan ​​op boonste vlak van 'n organisasie nie, maar kan ook gemaak word vir verskeie organisatoriese vlakke. Hoof uitvoerende speel 'n belangrike rol in die formulering van missiestelling. Sodra die missiestelling geformuleer, dit dien die organisasie in 'n lang termyn, maar dit kan dubbelsinnig met organisatoriese groei en innovasies geword. In vandag se dinamiese en mededingende omgewing, moet missie te herdefinieer. Daar moet egter sorg gedra word dat die geherdefinieer missiestelling oorspronklike beginsels / komponente moet hê. Missiestelling het drie hoofkomponente-n verklaring van missie of visie van die maatskappy, 'n verklaring van die kernwaardes wat die handelinge en gedrag van die werknemers vorm, en 'n verklaring van die doelstellings en doelwitte. Kenmerke van 'n sending Sending moet haalbaar en bereikbaar wees. Dit moet moontlik wees om dit te bereik. Sending moet duidelik genoeg wees sodat enige stappe gedoen kan word. Dit moet inspirerend vir die bestuur, personeel en die gemeenskap in die algemeen wees. Dit behoort genoeg presies te wees, dit wil sê dit moet nie te breed of te smal wees. Dit moet 'n unieke en eiesoortige wees om 'n impak in almal se gedagtes los. Dit moet analitiese wees, d. w.z. dit moet ontleed die belangrikste komponente van die strategie. Dit moet geloofwaardig wees. maw alle belanghebbendes moet in staat wees om dit te glo. Sig visiestelling identifiseer waar die organisasie wil of van voorneme is om te wees in die toekoms of waar dit moet wees om die beste aan die behoeftes van die belanghebbendes. Dit beskryf drome en aspirasies vir die toekoms. Byvoorbeeld, Microsoft se visie is om wêreldwyd leier in die kleinhandel. 'N Visie is die potensiaal om dinge voor hulle sien. Dit beantwoord die vraag se lede, in teenstelling met die missiestelling wat vir die kliënte / kliënte. Dit dra by tot effektiewe besluitneming asook effektiewe sakebeplanning. Dit sluit 'n gedeelde begrip van die aard en doel van die organisasie en maak gebruik van hierdie begrip te rig en te lei van die organisasie na 'n beter doel. Dit beskryf wat op die bereiking van die missie, hoe die organisatoriese toekoms sou blyk te wees. 'N effektiewe visiestelling moes volgende features - Dit ondubbelsinnig moet wees. Dit moet duidelik wees. Dit moet harmoniseer met organisasie se kultuur en waardes. Die drome en aspirasies moet rasionele / realisties wees. Visie state moet korter wees sodat hulle makliker om te onthou. Ten einde die visie te verwesenlik, moet dit diep bygebring in die organisasie, wat besit word en gedeel word deur almal wat betrokke is by die organisasie. Doelwitte en doelstellings Die doel is om 'n gewenste toekomstige toestand of doelwit wat 'n organisasie probeer om te bereik. Doelwitte spesifiseer in die besonder wat gedoen moet word as 'n organisasie is om sending of visie te bereik. Doelwitte maak missie meer prominent en beton. Hulle koördineer en te integreer verskillende funksionele en departementele gebiede in 'n organisasie. Wel gemaak doelwitte volgende features - Dit is presies en meetbaar. Dit lyk na kritiese en belangrike kwessies. Dit is realisties en uitdagend. Dit moet bereik word binne 'n spesifieke tyd raam. Dit sluit in beide finansiële en nie-finansiële komponente. Doelwitte word gedefinieer as doelwitte wat organisasie wil oor bereik 'n tydperk van tyd. Dit is die fondament van beplanning. Beleide ontwikkel in 'n organisasie ten einde hierdie doelwitte te bereik. Formulering van doelwitte is die taak van die topbestuur. Doeltreffende doelstellings het volgende features - Dit is nie enkel vir 'n organisasie nie, maar verskeie. Doelwitte moet beide kort termyn sowel as die lang termyn wees. Doelwitte moet reageer en te reageer op veranderinge in die omgewing, dit wil sê hulle moet buigsaam wees. Dit moet haalbaar, realistiese en operasioneel wees. Hier is die bestuur konsepte


No comments:

Post a Comment