Fair Trading handhawing Kriteria: Die Handel Kommissie geld die volgende handhawing kriteria: mate van benadeling, erns van gedrag en openbare belang. Vind meer uit Nota: 'n aantal veranderinge is aangebring aan die Fair Trading Wet sedert hierdie DVD is vervaardig. Die in die DVD genoem boetes is nie meer korrek lees oor die nuwe boetes van Junie 2014. Bykomende bepalings is ook bekend gestel wat nie ingesluit is in die DVD, kan meer inligting oor hierdie te vinde in ons feiteblaaie ongegronde vertoë. ongenooide direkte verkope. koop en verkoop aanlyn. en layby verkope. 'N oorsig van verbruikers se regte kan gevind word in ons Ken jou regte inligtingsblad. Wysigings aan die Fair Trading Wet Die Fair Trading Wysigingswet op 2013 moderniseer Nieu-Seeland verbruikers wet, 'n beter weerspieëling van die digitale en kommersiële wêreld waarin ons leef, en die aanpassing van Nieu-Seeland en Australië verbruikers wet. Fair Trading Wet feiteblaaie Die Handel Kommissie publiseer feiteblaaie vir besighede en verbruikers wat hul verpligtinge en regte onder die Fair Trading Wet beter te verstaan. Mees gewilde feiteblaaie: Fair Trading advies en klagtes Inkopies en handel Waarborge Fraude kontrakte en ooreenkomste Australiese verbruikers wet (ACL) Koop 'n motor Produk veiligheid Verbruikers hulpbronne Hierdie gratis Tasmanian winkel Right iPhone en Android-programme bied direkte advies oor jou regte as 'n verbruiker. ShopRight dek die Australiese wet verbruikers (ACL) insluitend terugbetalings, waarborge, gebrekkige goedere en uitleg gangers. ShopRight kan jy ook afskrifte van kwitansies te neem en te bestuur. Klop nie plakkers klop nie plakkers is gratis beskikbaar op alle Service Tasmanië afsetpunte of deur lui CAFT op 1300 65 44 99. Jy kan ook 'n eksemplaar van die klop nie plakker (pdf, 50.6 KB) af te laai. As jy 'n klop nie plakker duidelik sigbaar in die voorkant van jou huis, en 'n sales persoon klop aan jou deur, moet jy kla oor hul optrede. Jy kan 'n klag by die handelaar monster brief aan handelaar (doc, 29.0 KB) asook skriftelik aan CAFT monster brief aan CAFT (doc, 36.5 KB). CAFT sal die inligting evalueer en sal afdwing aksie te inisieer, indien toepaslik. Die bladsy is opgestel deur die Departement van Justisie. Vrae of kommentaar met betrekking tot die inhoud van die webtuiste kan die webmeester gerig per e-pos aan GPO Posbus 825 Hobart 7001, of per e-pos aan webmeester justice. tas. gov. au Die URL vir hierdie bladsy is: consumer. tas. gov. au / fair Trading Dit laaste wysiging op 14 Julie 2015. Jy word verwys na 'n disclaimer en kopieregkennisgewing wat die inligting wat verskaf is, en 'n persoonlike inligting beskerming verklaring. 'N klag As jy nie in staat is om 'n probleem met 'n besigheid of handelaar op te los, kan jy 'n klag by NSW Fair Trading dien. Redes vir die indiening van 'n klagte Jy kan 'n klag by Fair Trading dien as jy nie in staat is om die kwessie self op te los gewees het. Voordat jy 'n klag in te dien, stel ons voor jy probeer praat die probleem oor die besigheid of verskaffer. Sien oplossing van probleme vir nuttige wenke om jou te lei deur hierdie proses. Maniere om 'n klagte Jy kan klagtes aanlyn met behulp van die volgende vorms in te dien indien: Reaksie tyd As jy jou e-pos adres verskaf, sal u lêer nommer word per e-pos aan jou binne 24 uur. As jy nie 'n e-pos adres verskaf, sal 'n Fair Trading Centre beampte jou binne 14 dae. Wat gebeur volgende Eerstens, is die klag beoordeel om seker te maak Fair Trading is die korrekte organisasie te help om die probleem. As u klagte moet elders hanteer sal ons jou kontak en verwys na die geskikte organisasie. Vir sake wat hanteer word deur Fair Trading, sal ons kontak elke party by die geskil betrokke om te probeer om 'n oplossing te vind wat is wedersyds aanvaarbare vind. Ons doel is om die meerderheid van die klagtes op te los binne 30 dae. Hou asseblief in gedagte dat indien die klagte is kompleks of die partye nie saam dit langer neem. Wat gebeur as die klagte steeds nie opgelos As ons nie in staat om te help albei partye onderlinge ooreenkoms bereik, sal ons u voorsien van ander opsies wat kan help. Dit kan die volgende insluit tribunale, ander staatsdepartemente of onafhanklike regsadvies.
No comments:
Post a Comment